(+372) 655 3056

Programmeerimine

Programmeerimine arendab mõtlemisoskust, mida läheb vaja kõikidel erialadel. Omandatud programmeerimisoskusest saab edaspidi eduka arengu võti nii IT- kui ka paljudes teistes valdkondades. Ja mis kõige tähtsam - õpetajaga suhtlemise kaudu lapsed saavad  idee, et arvuti saab kasutada mitte ainult mängimiseks, vaid ka õppimiseks ja arendamiseks.

Scratch on visuaalne programmeerimiskeskkond, mis võimaldab lastel luua oma animeeritud ja interaktiivseid lugusid, mänge ja muud loomingut.

Piktomir on koolinoortele programmeerimise põhitõdede õppimiseks mõeldud tarkvarasüsteem, mis võimaldab lapsel "kokku panna" arvutiekraanil olevatest ikoonidest lihtsa programmi, mis juhib virtuaalset robot-esinejat.

Kodu on visuaalne programmeerimiskeel lihtsate mängude loomiseks ilma programmeerimisoskusteta, samuti objektorienteeritud programmeerimise ja algoritmiseerimise põhitõdede tutvustamiseks.

Lapsed saavad aimu, et arvutit saab kasutada mitte ainult mängimiseks, vaid ka õppimiseks ja arendamiseks.


Huviringis õpilased:

tutvuvad arvutiga ning arvutiprogrammidega Google Docs.

õpivad graafilises redigeerijas modelleerima ja kujundama Paint, Paint 3D, mis on haridustegevuses nõutud.

Õpivad tegema esitlusi Powerpointi programmis.

Tutvuvad programmeerimisega keskkonnas ScratchJr, Piktomir, Kodu Game Lab.

Loovad oma animeeritud ja interaktiivseid lugusid, esitlusi, mudeleid, mänge ja muud.

Huviring
Aeg
Kabinet
Hind
Registreerimine
Programmeerimise algkursus (10+)V.Paygusova
E 15:45 - 17:15,K 15:45 - 17:15
A327 33.00 euro/kuu
Programmeerimine (10+) S.Munko
E 17:15 - 18:45,R 15:45 - 17:15
A327 33.00 euro/kuu

Info huviringist

  • Vanus: 10-19 aastat
  • Aadress: Tondiraba Huvikool

Uued huviringid