Programmeerimine arendab mõtlemisoskust, mida läheb vaja kõikidel erialadel. Omandatud programmeerimisoskusest saab edaspidi eduka arengu võti nii IT- kui ka paljudes teistes valdkondades. Ja mis kõige tähtsam - õpetajaga suhtlemise kaudu lapsed saavad idee, et arvuti saab kasutada mitte ainult mängimiseks, vaid ka õppimiseks ja arendamiseks.
Scratch on visuaalne programmeerimiskeskkond, mis võimaldab lastel luua oma animeeritud ja interaktiivseid lugusid, mänge ja muud loomingut.
Piktomir on koolinoortele programmeerimise põhitõdede õppimiseks mõeldud tarkvarasüsteem, mis võimaldab lapsel "kokku panna" arvutiekraanil olevatest ikoonidest lihtsa programmi, mis juhib virtuaalset robot-esinejat.
Kodu on visuaalne programmeerimiskeel lihtsate mängude loomiseks ilma programmeerimisoskusteta, samuti objektorienteeritud programmeerimise ja algoritmiseerimise põhitõdede tutvustamiseks.
Lapsed saavad aimu, et arvutit saab kasutada mitte ainult mängimiseks, vaid ka õppimiseks ja arendamiseks.
Huviringis õpilased:
tutvuvad arvutiga ning arvutiprogrammidega Google Docs.
õpivad graafilises redigeerijas modelleerima ja kujundama Paint, Paint 3D, mis on haridustegevuses nõutud.
Õpivad tegema esitlusi Powerpointi programmis.
Tutvuvad programmeerimisega keskkonnas ScratchJr, Piktomir, Kodu Game Lab.
Loovad oma animeeritud ja interaktiivseid lugusid, esitlusi, mudeleid, mänge ja muud.
Huviring
|
Aeg
|
Kabinet
|
Hind
|
Registreerimine
|
Programmeerimise algkursus (9+)V.Paygusova
|
E 15:45 - 17:15,K 15:45 - 17:15
|
A327 | 33.00 euro/kuu | |
Programmeerimine (10+)
|
E 17:15 - 18:45,R 15:45 - 17:15
|
A327 | 33.00 euro/kuu |
Põnevad eksperimendidEksperimentaal laboratooriumi eesmärgiks on anda ettekujutus tööks laboratooriumis üldse:• tutvustada katsete läbiviimise tehnoloogiat,• õpetada vahendite ja instrumentide kasutamist,• arendada vaatlusoskusi, leidma seoseid, iseseisvalt analüüsima katsete tulemusi.LoodusuurijadLoodust vaadeldes õpime seda nägema, kuulama ning märkama ümbritsevat. Saades sõbraks loodusega, hakkab laps seda hoidma.Vaatlused, arutelud, mängulised ja loomingulised tegevused avardavad lapse silmaringi.Uurime taimi, linde, loomi, putukaid, mitmekesiseid pinnavorme ja ühtlasi leidma seoseid ning seaduspärasusi meid ümbritsevas keskkonnas.Laps saab selgeks kuidas kasvavad taimed, miks on vaja hoida loodust, kuidas inimene sõltub loodusest.1-2 korda kuus õuesõpetund (matk, õpekäik, väljasõit jm.)
Teatristuudio on ideaalne koht neile, kes soovivad õppida näitlemist ja oma loomingulisust vallandada. Meie kursused on suunatud laiale publikule – algajatest kogenumateni näitlejateni, kes soovivad oma oskusi täiendada.Teatristuudio ringi raames õpitakse mängima rolle, looma tegelasi, kirjutama stsenaariume ja lavastama etendusi. Samuti saate teada, kuidas töötada meeskonnas, parandada oma sotsiaalseid oskusi ja õppida, kuidas väljendada oma emotsioone ja mõtteid näitlemise kaudu.Pakume erinevaid tunde, mis hõlmavad dramaatilise näitlemise tehnikaid, võitlus- ja tantsustseene, erinevate teatristiilide ja -žanrite õppimist. Sinu näitlejaoskusi toetavad meie kogenud õpetajad, kes jagavad oma teadmisi ja kogemusi. Samuti saate laval esinemise kogemuse. Meie rohked esinemised ja esinemised võimaldavad teil publikut tundma õppida ja oma suhtlemisoskusi parandada.Teatristuudio ringist leiad uusi sõpru ja mõttekaaslasi, kellega on huvitav ühiselt uusi teatriteoseid luua. Liitu teatristuudio ringiga ja lase oma loovus valla, leia uusi huvisid ja sõpru ning õpi oma emotsioone juhtima ja ennast ületama.
DIGIKUNSTMis kujutab endast digikunst?Digikunst on koht, kus saab õppida arvutiprogramme ja digitehnoloogiaid kasutades ainulaadseid kunstiteoseid looma. Digikunst (sõnast “digital”, mis tähendab “digitaalne”) on uus kunstiliik, mis on tekkinud tänu kaasaegsete tehnoloogiate arengul. Digikunst võib endas sisaldada joonistamist, maalimist, fotomanipulatsiooni ja 3D skulptuuride loomist. Digikunstis on paberi või lõuendi asemel kasutusel ekraan ja kunstnik kasutab digitaalse teose loomiseks vastavat arvutitarkvara. Kursuse eesmärgiks on laste ja noorte loomevõime avastamine, kunstihuvi toetamine, isikupärase loovuse ja loomingulise eneseväljendusoskuse arendamine ning erinevate digimeediumite loomise võimalustega tutvumine.Osana Digikunstiklubist saavad osalejad õppida, kuidas luua 2D- ja 3D-graafikat, animatsiooni, liidese disaini ja muud spetsiaalsete tarkvarapakettide abil. Osalejad saavad õppida vajalikke oskusi piltide loomiseks ja töötlemiseks, objektide modelleerimiseks ja animeerimiseks 3D-ruumis.Õpilased saavad töötada oma projektide kallal, arendada oma loovust ja luua ainulaadseid digitaalse kunsti teoseid.Ring sobib ideaalselt kõigile uute tehnoloogiate huvilistele ja loomingulistele isikutele, kes püüavad luua ainulaadseid kunstiteoseid ja mõjutada ümbritsevat maailma.